2013. január 14., hétfő

Szünet

Sziasztok,

Hát, újra itt vagyok. Eltelt a karácsony, és a szilveszter is, így utólag mindenkinek boldog mindent, remélem kellemesen telt mindkét ünnep :).

Sajnálom, hogy már több mint egy hónapja nem volt új rész fent, de jó szokásomhoz híven kicsit megcsúsztam. Az ünnepek eléggé bekavartak, pluszban majdnem minden estémet a barátaimmal töltöttem, amit csak azért bánok, mert így nem maradt időm írni. Bár a hetedik fejezet nagy része már rég kész van, még hozzá kell toldanom egy kicsit, hogy teljes legyen a rész. Nem mondok időpontot, hogy mikor kerül fel, mert ha valami közbejön, és mégsem tudom betartani, csak még rosszabb lesz mindenkinek, de azt megígérhetem, hogy egy héten belül fent lesz!

A további frissítésekkel kapcsolatban: sajnos vissza kell vonnom a korábbi szavaimat, mert valószínűleg ezúttal sem fogok tudni minden héten frissíteni. Nem az ihlettel van a probléma, mindössze folyton megyek valahova, és általában csak éjszaka érek haza, amikor meg bezuhanok az ágyba, vagy teljességgel máson pörög az agyam. Mondhatni, hogy most élem a fiatalkorom fényéveit, és ezt most teljességgel ki is használom. De a Supernatural mindig a szívem csücske marad, ahogy ez a történet is, és egy pillanatra sem felejtettem el!

Köszönöm mindenki megértését, és hamarosan várlak vissza titeket a friss résszel!

Kata

2 megjegyzés:

  1. Ha mindig ilyen jól megírt fejezeteket hozol, én nagyon szívesen várok akár 3 hetet is :D

    xx, krice

    VálaszTörlés
  2. én is várok ha kell most találtam rá és imádtam remélemhamarosan lesz egy kevés időd

    VálaszTörlés

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, akár negatív, akár pozitív irányba, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! :)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a supernaturalkata@gmail.com címen elérsz :).